Yeniden Refah Partisi Malatya Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Bilal Yıldırım ve beraberindeki partililer çarşı merkezinde esnaf ziyaretlerinde bulundular.
Yıldırım, esnaflara hayırlı alışverişler dileyerek, “Vatandaşlarımızın önce dualarına, sonra oylarına talibiz” dedi.
Vatandaşların ve esnafların yoğun ilgisi ile karşılaşan Yıldırım, “Malatya’yı 20 yılda getirdikleri tablo, çökmüş, enkaza çevrilmiş bir şehirdir. 20 yılda doğru, adil, adaletli bir yönetim sergilenmiş olsaydı; Malatya’mız da 6 aylık, 2 yıllık, 3 yıllık yeni binalar depremde kullanılmaz hale gelmezdi. Hem şehrimizi enkaza çevirdiler, hem de bütün birikimlerinin yok olmasına neden oldukları Malatyalıyı enkaza çevirdiler. Malatya’mız da 20 yıllık tüm olumsuzlukların ve enkazların siyasi sorumluları bu şehir için çözüm olamazlar.” İfadelerini kaydetti.

YEŞİLYURT SPOR’DA YENİ SEZON ÖNCESİ GÖREV DAĞILIMI BELLİ OLDU
Başkan Geçit’ten Kırsal Mahallelere Ulaşım Müjdesi.
Vali Yavuz’dan Aşure Günü’nde Birlik ve Beraberlik Vurgusu.
Enerji Sektöründe Dijital Sıçrama: Fırat EDAŞ’tan EnergyMind Atağı.







