Bilindiği üzere 6 Şubat’ta Kahramanmaraş merkezli yaşanan depremin sonrasında şehrimizin su ihtiyacını karşılayan doğal kaynak suyumuzda bulanıklık oluşmuştu. Kaynak suyumuz 6 Şubat depremi öncesi NTU (Suyun bulanıklık değeri) değerlerine dönmüş olup, Sağlık İl Müdürlüğü tarafından içilebilir raporu verildikten sonra ikinci bir açıklama ile kamuoyuna bilgi verilecektir.
MASKİ Genel Müdürlüğümüze ait içme suyu depolarımızın temizlik ve hijyen çalışmaları tamamlanmıştır. Hemşehrilerimizin bireysel su depoları temizleme çalışmalarını yapmaları önem arz etmektedir.

100. Yıl Kent Parkı Camisi İçin Ortak İmza, Ortak Hedef.
Malatya'nın Spor Vizyonuna Dev Katkı: Olimpik Atletizm Pisti Gün Sayıyor
Başkan Geçit'ten Konak Mahallesi'ne Verilen Söz Yerine Geldi.
Battalgazi Belediyesi Üretim Gücünü Artırıyor: Yeni Tesis İlk Üretimine Başladı







